Hard work work





Vart ju som inge jobb igår eftersom den där grejen i stan men idag så slet vi ;D Jag och Bella, som också ska jobba på campingen =D, arbetade på bra där på morgonen men ville bara strypa någon sen när våran typ "högra hand" bara smutsade ner igen (a) ;D Men känns inge roligt längre att fara till jobbet för att jag och Bella inte kommer jobba nå mer med varan eftersom jag hamnade i Luftlandet och hon på städet ;/
Och som pricken över i:et är väll att jag jobbar Midsommar från klockan 13.30 till 21.30...

Kommentarer
Postat av: Anonym

toppen :P

2010-06-23 @ 21:26:06
Postat av: isabell

hahah såg ut som vi jobbade riktigt hårt!!:D

de är inge kul att du hamnade på luftlandet och jag på städ.. de suuger as mycket!!:( men jag kikar förbi imorgon då du jobbar:D jag är juh ledig men tar mig inte till och hem från stan imorgon så jag kommer måsta vara i byske för jag jobbar ju lördag morgon. såå ses på luftlandet imorgon:D:D btw, såg att vi jobbar samtidigt massa dagar så då lunchar vi tillsammans:D!

2010-06-24 @ 21:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0